When jupiter lies in maaarsch

Hello there blogNNNn. Hade dans igår, det var S J U K T kul, och galet jobbigt.. Gissa vem som har träningsvärk idag? ;) Det bästa är att jag har en till två timmarslektion kl 12 ;D Bra va? Jag är riktigt taggad faktiskt. Igår var det house och break som gällde, idag hiphop/floorwork.. YEAH B)

Hur som helst så är syrran borta, haha! Ingen verkar veta vart hon är o mobilen har hon lämnat hemma i kollektivet. Jag är dock inte ett dugg orolig, det vore så typiskt henne att åka till nån kompis sommarstuga eller nåt, glömma mobilen och sen komma hem ett par dar senare. Jag tycker mest det är komiskt att mamma o pappa hetsar upp sig så mycket över det.

Aja, nu ska jag äta klart min goda frukost! Gröt, kaffe, juice och macka. MmmMMm.!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0