TAGGA KVÄLLEN!!!

Åh ibland är dansträning fantastiskt! Först hade vi avslappning i 20 min, sen diskussion om stress och sen MASSAGE! Vi var dock ojämna så Ingrid masserade mig. SERIÖST, om hon nån gång ledsnar på dansen så borde hon bli massör! :O Sjukt skönt var det. Visst, ibland skrek jag för att hon hittade nån punkt där jag var väldigt stel men efteråt var jag hur avslappnad som helst. Tack Ingrid! :D Igår färgade jag Annas hår! Mycket snyggt blev det!! Duktiga var vi ;) Nu har jag dock röd färg lite överallt i badrummet.. Aja, sånt man får ta! Nu väntar jag på Annapanna och sen blir det middag på Olles och sen UTGÅNG! Första gången jag gör det lagligt hehe, som 18åring! Det blir nog en galet rolig kväll och jag taggar till tusen! Vi får se vilka det är som ska hänga med men det blir nog några stycken. KUL!!=) Nu ska jag äta en väldigt sen lunch, är sjukt hungrig... See ya! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0