prinsessor

Varför ska allt vara så jäkla jobbigt ibland, jag fattar inte. Jävla skit. Om man liksom kollar på mig o mitt liv, allt som har hänt mig o folk runt ikring mig så är oddsen INTE SÅ JÄKLA STORA för att jag ens i närheten ska lyckas med något, minsta lilla grej. Och varför kan jag aldrig ge mig nån gång om nånting och jag ahr faktiskt ingen aning om jag skriver just nu och ingen läser hoppas jag för jag vet verkligen inte vad jag skriver och egentligen skriver jag ingenting. Jag önskar bara att jag vore lite starkare och lite smartare så jag nån gång kunde ta tag i nånting för att sedan kunna lämna det och slippa den där jäkla klumpen. men nej, jag orkar inte det och jag slutar skriva nu för annars blir det för jobbigt och då orkar jag inte vara glad om nån fattar. jäkla skit. aja vem bryr sig

Kommentarer
Postat av: Parvin

jag bryr mig amanda, och i know how you feeling.

men jag bryr mig alltid. och jag vet att det är så jävla jobbigt att ha den där klumpen där, liksom gnager och ibland känner man den inte och ibland är den stor som en fotboll. och så hatar man att man inte kan släppa det. tänk om man kunde bara släppa allt och ba the past is the past, men näe, såklart fungerar man inte så

2010-10-10 @ 00:09:16
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/
Postat av: amanda

mandi du är ju redan stark, mer än många tror jag, men ingen kan vara så stark att saker inte blir jättejobbiga ibland. och jag vet att man tar sig ur ALLT även om man verkligen inte tror det. du kan alltid prata med dina vänner!!

2010-10-10 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0