På tisdag kör jag igång!

Oj en sån otroligt galen men rolig dag idag! Tre olika rep till sceniska, sjukt kul! Och vad duktiga mina klasskompisar är! Bra koreografer hela bunten måste jag säga. Jag själv höll även i rep idag, för första gången. Och återigen, fy vad duktiga mina klasskamrater är!! Dom fattade allt på en gång, inga problem där, och även fast jag stressade på lite och tempot gick fort så klarade dom det galant! Och FY vad kul det är att lära ut! Vill lätt bli danslärare :D Danshögskolan nästa?.. Som min rubrik tyder så sätter jag igång med mitt pa100 på riktigt på tisdag! Ut och kut ska jag göra och jag är grymt taggad. Så imorn blir det att köpa pulsklocka så jag kan mäta mina framgångar ;) Om det blir några hehe.. Men det hoppas jag!You will se a very fit Amanda after christmas ;) Appropå det fick jag idag höra att jag har otroligt vältränade ben och glad blev jag för det :D Alltid kul att få komplimanger! Stärker självförtoendet=) Nu ska jag äta nåt (äter konstant nu under denna intensiva reptid) och sedan sova! Gälet skönt=) KRAM GONATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0