ojojoj

Alltså jag har ständigt en sån där stress-nervös-klump i magen nuförtiden och jag lär ju ha det ett bra tag till. Så mycket ansvar och press som vi i klassen har på oss nu har jag aldrig haft förut. Så mycket som ska göras på så kort tid, och det ska inte bara göras, det ska vara BRA också! Det ska ju visas upp liksom, man vill visa vad man kan.. Och på det har vi alla vanliga läxor också. Svenska nationella är nog mycket jobb bara det för att sätta en stress-klump i magen. Och så tyskan. Jag har tre, TRE, läxor jag ska göra nu till på onsdag! Aja. Det är kul att dansen är kul iallafall, annars skulle klumpen i magen explodera. jag ser fram emot projektet jättemycket och är väldigt taggad, det är bara lite mycket just nu. Andas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0