Jahapp

så var man 18 då! :D Inte för att jag har kunnat njuta så hemskt mycket av det än, eller jo, tårtan iof! Jag är dock sjuk så jag har legat inne senaste 2 1/2 dagarna med feber, megaförkylning, ont i kroppen och ögoninflammation. Kul? Inte speciellt. Jag är bara glad att jag fick det nu och inte under föreställningsveckan med sceniska projektet! Dessutom verkar det vara "peppar peppar, ta i trä" en sån där sjuka som kommer snabbt och intensivt för att sedan gå över efter ca 3 dagar endast. Det vore ju grymt!

Nu ska jag göra mig en kopp te och ägna mig åt lite meningslöst TVtittande. Egentligen borde jag göra svenskan och projektplanen till pa100 men nej, jag är ju SJUK! nån måtta får det väl vara.. Kan väl inte göra så mycket om de blir ett par dar sena? (A)

Kommentarer
Postat av: Parvin

hahaha, bra tänk amanda, hahahhah

2010-10-09 @ 15:02:24
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0