I could be arenaline moving trough your vaines

Jag har nyss sett Crossroades med pappa, ni vet den där med Britney Spears som kom ut 2002? Det var kul att se den igen, och alltså.. my god.. killen i filmen är HET! Har bara det att säga hehe.

 Nu är jag LESS på att vara sjuk så jag har bestämt mig för att jag imorn ska fara o kolla på lyriskan och jazzen.. Eller iaf jazzen, det borde jag orka med =) Skola orkar jag inte ens tänka på än, då måste man ju vara fokuserad och koncentrera sig, det är inte mina sjuka hjärnceller redo för än ;) Men tisdag förhoppningsvis!



Som avslutning lägger jag in en fin bild på mig och Anna från hemfärden från Berlin! Hehehe

Kommentarer
Postat av: Parvin

amandaaaa, jag saknar dig och behöverdig, ALLT är skit och jag behöver min bästa vän.

2010-10-12 @ 18:18:49
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0