Girls just wanna have fun!

Sjukt kul kväll/natt igår! Började lugnt och chill hos Gurris med Frida, Josef och Anna efter vi käkat en redig middag på max! Drack lite gott rosé och sen bar det av till krogen! Och kul hade vi! Och ovant att få uppmärksamhet från flera olika håll sådär, fick några komplimanger hit o dit! Spec med tanke på att jag var i sällskap med två av de snyggaste brudarna i staaan. Men det var kul! ;D Vi dansade tills fötterna skrek men det var inget man kände förän efteråt när vi skulle bege oss hem till Amandas friend Jack. Som tur var räddades vi av en taxi och även Jacks kompis Christer hängde med. Efter en mycket trevlig natt där så vandrade jag och Amanda slutligen hem till mig och sooooov, halv sex var klockan då tror jag... .. och vi sov till halv 3.. Så det blir lätt att somna ikv! Not. Hur som helst käkade vi pizza, drack cola och såg idol. Anna kom förbi och lämnade Amandas nycklar som hon hade glömt i hennes väska, haha XD Trevligt värre iaf och en superhelg skulle jag vilja säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0