"Dance.. or die!", om shakira får säga det själv ;)

Jaa idag är ännu en sjuklingsdag men den sista hemmadagen har jag bestämt! Imorn är det skola som gäller, wihoooo!

Den här dagen har varit bland de mest meningslösa någonsin.. Jag vaknade 10 endast för att ringa och sjukanmäla mig, och somnade sedan om igen.. Och vaknade igen kl 14!!! Sjukt! Det enda jag har gjort sen dess är att se typ 5 avsnitt "frusna män söker kärlek" och ett avsnitt glee. Livet leker! Nej men jag är inte bitter ändå, bara rastlös.

Jag såg nyss en ny video med och av min kära Shakira. Fy fan vad snygg hon är! Om jag var lesbisk skulle jag gifta mig med henne på en gång, som min vän Hanna sa, och om jag vore hälften så snygg som hon skulle jag jubla! Hur som helst så är det magträning som gäller nu, hennes abs är inte o leka med!

Nu ska jag återgå till mitt kära TV (egentligen dator) tittade.. Frågan är bara.. Glee eller frusna män?? Svårt beslut!


Kommentarer
Postat av: Parvin

HAHHA alltså frusna män, jag skrattar högt!

2010-10-14 @ 20:14:42
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0