ÅHEJÅHÅ

Alltså åååh skolan is killing me. Det går så fruktansvärt dåligt i allt, jag förstår inte.


Svenskan har jag i princip skrivit klart men texten suger och jag kan den inte för fem öre så det blir ju intressant att redovisa.

 Tyskan. Jag ligger 3 läxor efter och i måndags fick jag sån ångest över det att jag inte orkade gå på tyskalektionen ens. Logiskt? Nej. Är man efter borde man inte missa mer. Men jag orkade seriöst inte och jag lär inte gå imorn heller, borde hoppa av kursen.

 Pa100 skulle jag börjat med idag, skulle springa för första gången MEN eftersom jag itne köpte pulsklockan förän idag så blev det inte av. Jag förstår nämligen inte ett skit av hur den fungerar! Och jag kan inte träna om jag inte kan möta pulsen eftersom det är det mitt pa100 ska bygga på, min förbättring av konditionen.

Det enda som går är okej är sceniska. Har i princip gjort klar dansen och imorn är sista repet som är på 2 timmar och jag tror vi kommer hinna det mesta. Det får vara mitt ljus haha ;) Men som sagt, konstant stressad.

Kommentarer
Postat av: din bästa vän PARVIN

det ordnar sig till slut :) elle rinte. haha nämen, nu är eju lov snart imorgon, då hinner du tänka och chilla!

2010-10-28 @ 17:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0