snodd från mandi

1. Det första du tvättar i duschen? brukar stå i duschen o bara värma mig ett tag först 2. Gillar du kaffe? ja 3. Hur mår du just NU? sådär. upp o ner 4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? har ingen sån just nu 5. Berätta om din senaste dröm. minns inte vad som hände men jag var stressad när jag vaknade 6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? tror icket det 7. Vad vill du ha just nu? hmm.. vet inte. sömn kanske? fast ändå inte 8. Har du räknat till 1000 någon gång? tror inte det, har ej tålamog 9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? slicka is the shit heheheh skoja 10. Använder du smileys? jovars 11. Har du träffat någon kändis? ah typ bounce, laleh, carola o kanske nån fler 12. Gillar du keso? Ja 13. Vilken låt hade du sist i huvudet? estoy aqui 14. Hur många länder har du besökt? Tyskland! 15. Är dina föräldrar stränga? Inte direkt 16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? ja! 17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? jaa mina silvriga trädgrenar 18. Brukar du hyra film? händer väl 19. Var kommer du vara på lördag? hundvakt hos mamma 20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nja var ju i sverige så 22. Vad åt du till lunch? fisk o potatis med sås 23. Har du lockigt hår? ja 24. När grät du senast? typ inte länge sen alls 25. Har du gått in i en vägg någon gång? vet inte 26. Favoritårstid? Sommar tror jag. men alla har sin charm 27. Vem höll du senast i handen? rebekka tror jag ehehe 28. Sover du med TVn på? nej 29. Tycker du att du är gammal? nä men får väl lite åldersnoja ibland 30. Är du mörkrädd? nej 31. Gillar du ditt liv just nu? I det stora hela, ja 32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ne eller kanske, men brukar ändå duscha efteråt 33. Har du bra syn? ja eller vanligt bra typ tror jag 34. Var är dina föräldrar just nu? pappa jobbar o mamma e hemma hos sig 35. Vad har du på dig just nu? jeans o stor tröja o flashdance linnet <3 36. Vad var det senaste du köpte? schweizernöt choklad o kakor till försäljning imorn 37. Hatar du mer än 3 personer? Nej tror itne jag hatar nån 38. Använder du sushipinnar? ibland när jag försöker va cool hehe 40. Äger du ett vapen? nejju 41. Gillar du ditt hår? jaa för det mesta 42. Gillar du dig själv? jaa hit o dit 43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? pappa i guess men ändå inte 44. Hur ofta använder du MSN? typ ofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0