Dag 3

Dag 3 – Mina föräldrar.

Min mamma heter Åsa Johanna Sundin (tilltalsnamn Johanna) och är född 67, alltså 43 år gammal. Hon har en häst och en hund (bajoooon) och jobbar som nån slags socialarbetargrejs, lite svårt o förklara.

Hon föddes i Uppsala men flyttade till Umeå för att plugga. Här hittade hon pappa o stannade därför här.

Som liten var hon en duktig tjej som klarade skolan bra osv men i gymnasiet blev hon mer rebellisk med tuppkam o hela fadderlullan. Hon hoppade av gymnasiet i 2an och därför började hon som sagt på strömbäck här i umeå.

Jag vet inte vad jag ska skriva så nu byter jag till paapi..

Pappa heter Stig Jörgen Lundberg (tilltalsnamn Stig) och är född 65 och är alltså 45 år gammal. Han är uppfödd i Burträsk men bodde även i Lycksele som ungdom. På gymnasiet studerade han nån annanstans o flyttade då hemifrån (kommer inte ihåg vart det var dock). Sedan flyttade han till umeå o gick strömbäck eftersom gymnasiet han gick på inte gav allmän gehörighet i engelska.

snabba beskrivningar blev det nu men ajg orkar itne heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0