dag 2

Dag 2 – Min första kärlek.

Vad menas med första kärlek då? Min allra första kärlek var väl mamma, pappa och Sanna I guess men jag gissar att de menar kärlek som i kär/förälskad/älska nån kille.

Och isåfall skulle jag säga att det var Anton. Även om jag hade pojkvänner i mellanstadiet så kan jag inte säga att de var riktiga kärlekar, vi var mer nyfikna barn/ungdomar som "lekte" kära. Även om jag tyckte om dem mycket. Sen har jag haft en till riktig pojkvän också men jag kan inte heller se honom som en riktig kärlek eftersom det var under en tid jag var väldigt osäker på mig själv och uppmärksamheten och smickret jag fick av honom gjorde att jag trodde att jag var kär i honom. Jag gillade nog mer idén av att vara kär i honom.

Så min första kärlek blir Anton som jag var tillsammans med i ca ett halvår. Jag har många oerhört fina minnen som jag delat med honom och han var den första killen som jag verkligen var kär i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0